JUNIORNÍ ÚČETNÍ
Centrum paliativní péče hledá do svého týmu juniorního účetního.
O nás
Centrum paliativní péče je nezisková organizace, která se významně podílí na rozvoji péče o umírající a nevyléčitelně nemocné pacienty skrze výzkum, vzdělávání a komunikaci s veřejností. Pomáháme zvyšovat kompetence zdravotníků i kapacitu celého systému tak, aby mohli lidé závěr svého života prožít důstojně a v souladu se svými hodnotami. Centrum úzce spolupracuje s nemocnicemi, hospici, akademickými pracovišti i veřejnou správou u nás i v zahraničí.
Hledáme člena týmu, který splňuje následující:
- má základní účetní vzdělání, které získal studiem nebo praxí
- baví ho čísla, tabulky, administrativa, detail, preciznost a dodržování termínů
- chce pracovat v týmu a alespoň 2x týdně docházet do kanceláře na Vinohradech
- chce se postupně naučit vedení celého účetnictví menší organizace, případně postupně převzít odpovědnost, nebo alespoň asistovat u finančního řízení organizace
Co nabízíme?
- práci v menším týmu nadšených kolegů, kteří svoji práci dělají profesionálně i z přesvědčení (rozumem i srdcem) a společně významně ovlivňují rozvoj paliativní péče v ČR
- flexibilní pracovní dobu - jediná naše podmínka je fyzická přítomnost v kanceláři dle domluvy, minimálně 2x týdně na 4 hodiny
- odměnu za práci v rozmezí 10 000 - 15 000 Kč a smluvní formu spolupráce dle dohody (OSVČ, pracovní poměr, DPP/DPČ)
- dlouhodobou spolupráci, která může začít hned, ale rádi na toho správného člověka počkáme
Náplň práce
Příprava podkladů pro vedení mzdové agendy
- každý měsíc připravit podklady pro výplatu zaměstnanců (počet 8) a DPP (počet 25)
- emailová komunikace s lidmi zaměstnanými na DPP a kompletace výkazů DPP
- vyřizování dávek sociálního a nemocenského pojištění
- odeslání mezd a odvodů přes e-banking
Příprava podkladů pro finanční účetnictví (fakturace)
- kontrola a proplácení přijatých faktur (cca 40 za měsíc)
- příprava vydaných faktury (cca 5 za měsíc plus při otevřených vzdělávacích kurzech 30 - 60 za měsíc)
- správa zálohových faktur (příprava, evidence, kontrola s bankovním účtem, následné vystavování daňových dokladů)
- změny a doplňky ve vydaných/přijatých fakturách, storna, dobropisy
- příprava příkazních smluv a jejich proplácení
- scany faktur a nahrávání na gDrive
- popisování faktur a zařazování do účetnictví
Komunikace s účetní firmou
- vedení pravidelné emailové a telefonické konzultace s účetní firmou
- vyřizování požadavků na různé typy sjetin s účetního systému
- řešení ad hoc administrativních účetních požadavků ze strany účetní firmy
Vedení pokladny
- proplácení (cca 10 dokladů týdně)
- vystavování příjmových dokladů
- vedení evidence výběrů z pokladny
Cestovní příkazy
- asistence s tvorbou cestovních příkazů a jejich kontrola
- vyplácení a doplácení cestovních záloh před a po uskutečněné pracovní cestě
- výměna peněz na zahraniční cesty a jejich vydání a evidence z pokladny
Daně a DPH
- příprava potvrzení o zdanitelných příjmech
- příprava podkladů k odevzdání vyúčtování DPH
Zaujali jsme Vás?
Pošlete nám do 29. května 13:00 na office@paliativnicentrum.cz životopis (nebo odkaz na LinkedIn) a alespoň pár vět o tom, proč jsme Vás zaujali a co by se Vám na nabízené práci líbilo. Pohovory s vybranými kandidáty proběhnou ve středu 3. června 2020.