JUNIORNÍ ÚČETNÍ

Centrum paliativní péče hledá do svého týmu juniorního účetního.

O nás

Centrum paliativní péče je nezisková organizace, která se významně podílí na rozvoji péče o umírající a nevyléčitelně nemocné pacienty skrze výzkum, vzdělávání a komunikaci s veřejností. Pomáháme zvyšovat kompetence zdravotníků i kapacitu celého systému tak, aby mohli lidé závěr svého života prožít důstojně a v souladu se svými hodnotami. Centrum úzce spolupracuje s nemocnicemi, hospici, akademickými pracovišti i veřejnou správou u nás i v zahraničí. 

Hledáme člena týmu, který splňuje následující:

  • má základní účetní vzdělání, které získal studiem nebo praxí
  • baví ho čísla, tabulky, administrativa, detail, preciznost a dodržování termínů
  • chce pracovat v týmu a alespoň 2x týdně docházet do kanceláře na Vinohradech
  • chce se postupně naučit vedení celého účetnictví menší organizace, případně postupně převzít odpovědnost, nebo alespoň asistovat u finančního řízení organizace

Co nabízíme?

  • práci v menším týmu nadšených kolegů, kteří svoji práci dělají profesionálně i z přesvědčení (rozumem i srdcem) a společně významně ovlivňují rozvoj paliativní péče v ČR
  • flexibilní pracovní dobu - jediná naše podmínka je fyzická přítomnost v kanceláři dle domluvy, minimálně 2x týdně na 4 hodiny
  • odměnu za práci v rozmezí 10 000 - 15 000 Kč a smluvní formu spolupráce dle dohody (OSVČ, pracovní poměr, DPP/DPČ)
  • dlouhodobou spolupráci, která může začít hned, ale rádi na toho správného člověka počkáme

Náplň práce

Příprava podkladů pro vedení mzdové agendy

  • každý měsíc připravit podklady pro výplatu zaměstnanců (počet 8) a DPP (počet 25)
  • emailová komunikace s lidmi zaměstnanými na DPP a kompletace výkazů DPP 
  • vyřizování dávek sociálního a nemocenského pojištění
  • odeslání mezd a odvodů přes e-banking 

Příprava podkladů pro finanční účetnictví (fakturace)

  • kontrola a proplácení přijatých faktur (cca 40 za měsíc)
  • příprava vydaných faktury (cca 5 za měsíc plus při otevřených vzdělávacích kurzech 30 - 60 za měsíc)
  • správa zálohových faktur (příprava, evidence, kontrola s bankovním účtem, následné vystavování daňových dokladů)
  • změny a doplňky ve vydaných/přijatých fakturách, storna, dobropisy
  • příprava příkazních smluv a jejich proplácení
  • scany faktur a nahrávání na gDrive
  • popisování faktur a zařazování do účetnictví

Komunikace s účetní firmou

  • vedení pravidelné emailové a telefonické konzultace s účetní firmou
  • vyřizování požadavků na různé typy sjetin s účetního systému
  • řešení ad hoc administrativních účetních požadavků ze strany účetní firmy

Vedení pokladny

  • proplácení (cca 10 dokladů týdně)
  • vystavování příjmových dokladů
  • vedení evidence výběrů z pokladny

Cestovní příkazy

  • asistence s tvorbou cestovních příkazů a jejich kontrola
  • vyplácení a doplácení cestovních záloh před a po uskutečněné pracovní cestě
  • výměna peněz na zahraniční cesty a jejich vydání a evidence z pokladny

Daně a DPH

  • příprava potvrzení o zdanitelných příjmech
  • příprava podkladů k odevzdání vyúčtování DPH

Zaujali jsme Vás?

Pošlete nám do 29. května 13:00 na office@paliativnicentrum.cz životopis (nebo odkaz na LinkedIn) a alespoň pár vět o tom, proč jsme Vás zaujali a co by se Vám na nabízené práci líbilo. Pohovory s vybranými kandidáty proběhnou ve středu 3. června 2020.