Výběrové řízení: vedoucí kanceláře

Hledáme člověka, který by měl na starost každodenní chod kanceláře Centra paliativní péče.

Někoho, kdo se nebojí administrativní práce, dokáže organizovat sebe i druhé a bude jej těšit účast na našich projektech, které s sebou vždy nesou i balík kancelářské agendy.

Co nabízíme

  • práci v malém týmu mladé neziskové organizace, která významně ovlivňuje rozvoj paliativní péče v ČR. Spolupracujeme s univerzitami, Ministerstvem zdravotnictví, Českou společností paliativní medicíny ČLS JEP a s mnoha nemocnicemi a hospici po celé ČR.
  • podporu dalšího vzdělávání
  • flexibilní prostředí malé organizace, která si udržuje „startupovou“ atmosféru. Pracujeme intenzivně a s nadšením pro dobrou věc a daří se nám měnit věci k lepšímu.
  • práci na plný úvazek jako zástup za mateřskou dovolenou
  • plat 30 000 Kč měsíčně, 5 týdnů dovolené, roční příspěvek 10 000 Kč na osobní rozvoj

Náplň práce

  • vedení každodenního chodu kanceláře
  • administrativní podpora našich vzdělávacích akcí (zajištění prostor, catering, akreditace)
  • zápisy z porad, evidence termínů a úkolů
  • pošta, třídění a archivace dokumentů
  • zajištění cest pro zaměstnance (letenky, rezervace hotelů)
  • evidence a kontrola formálních náležitostí účetních dokladů, vedení pokladny
  • kontrola a spolupráce s účetním při sestavování mzdových výkazů
  • spolupráce při zpracování monitorovacích zpráv a účetních závěrkových prací
  • vstupní péče o návštěvy
  • aktualizace webových stránek a sociálních sítí

Výhodou bude

  • zkušenost s vedením kanceláře, projektovým řízením nebo účetnictvím
  • angličtina na komunikativní úrovni
  • zkušenost s Highrise, Mailchimp, Trello, Basecamp či podobnými službami

Zájemce prosíme

Výběrové řízení s vybranými uchazeči proběhne 25. a 26. 9. 2017.
Nástup je možný od 1. 10. 2017 nebo podle dohody.