Aktualita

Hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Vedoucí kanceláře

4/20/2023


Hledáme někoho, kdo se postará o chod naší kanceláře. Někoho, kdo rád pracuje v týmu a pro tým. Uzávěrka přihlášek je 15. 5. 2023

O nás

Centrum paliativní péče je nezisková organizace, která se významně podílí na rozvoji péče o umírající a nevyléčitelně nemocné pacienty skrze výzkum, vzdělávání a osvětové projekty. Pomáháme zvyšovat kompetence zdravotníků i kapacitu celého systému tak, aby mohli lidé závěr svého života prožít důstojně a v souladu se svými hodnotami. Centrum úzce spolupracuje s nemocnicemi, hospici, akademickými pracovišti i veřejnou správou u nás i v zahraničí. 

Jsme jeden z nejvýznamnějších poskytovatelů vzdělávání v paliativní péči v naší zemi a za rok realizujeme přes 100 vzdělávacích akcí - komunikačních kurzů, webinářů, školení v domovech pro seniory a nemocnicích. Na kurzech spolupracujeme s mnoha experty a lektory z nejlepších hospiců a paliativních týmu z celé republiky. Jsme rádi, že je o naše vzdělávání velký zájem, dostáváme excelentní zpětnou vazbu.

Koho hledáme

Pro náš dvanáctihlavý tým hledáme člověka, který bude mít na starost každodenní běh naší pražské kanceláře. Někoho, kdo se nebojí administrativní práce a různorodých úkolů, které je potřeba vyřídit a zařídit. A hlavně někoho, koho těší práce s lidmi.

Konkrétně hledáme nového člena týmu, který

  • má rád práci s lidmi
  • dokáže prioritizovat úkoly a vyhodnotit jejich urgentnost
  • má velmi dobré organizační a koordinační schopnosti, je spolehlivý 
  • má velmi dobré komunikační schopnosti a s lehkostí dokáže komunikovat se členy týmu i externími spolupracovníky CPP, nebojí se telefonovat a komunikovat s cizími lidmi
  • dokáže vyřešit nenadálé situace
  • baví ho pracovat rychle a flexibilně

Náplní práce bude

  • rozličné administrativní práce pro tým (svolávání a hledání termínů, zápisy z porad, vytváření a správa tabulek, objednávání kurýra, chození na poštu aj.)
  • příprava a produkce společných setkání týmu (společné obědy, teambuilding, pracovní setkání, supervize, strategická plánování)
  • správa kanceláře včetně skladu tak,aby vše fungovalo
  • management servisních služeb
  • správa emailové schránky CPP
  • správa týmového kalendáře a kalendáře ředitele
  • vyřizování objednávek komunikační karetní hry Řekni mi
  • nákupy kancelářského vybavení, drogerie a občerstvení pro tým
  • správa Gdrive a datové schránky
  • zajištění drobných i větších údržbových prací
  • evidence smluv a důležitých listin a jejich archivace
  • řešení ad hoc úkolů

Co nabízíme?

  • práci v menším týmu nadšených kolegů, kteří svoji práci dělají profesionálně i z přesvědčení a společně významně ovlivňují rozvoj paliativní péče v ČR
  • milou kancelář na Vinohradech
  • odměnu za práci na poloviční úvazek ve výši 16 500 Kč a smluvní formu spolupráce dle dohody
  • rovnoměrně rozložený fond pracovní doby na 4 hodiny denně osobně v kanceláři
  • pracovní počítač a telefon
     

Zaujali jsme Vás?

Pošlete nám do 15. 5. do 10:00 na email office@paliativnicentrum.cz životopis (nebo odkaz na LinkedIn) a pár vět o tom, proč jsme Vás zaujali a co by se Vám na nabízené práci líbilo. Pohovory s uchazeči vybranými do druhého kola proběhnou 22. a 24. 5. u nás v kanceláři Dykova 15 Praha.

Nezmeškejte už žádnou novinu. Každý měsíc vybíráme to nejzajímavější ze světa paliativní péče a rozesíláme e-mailem.

Mám zájem